0

pianki i maty wyciszające hałas

CTK WaveFix 35 - pianka wyciszająca klasy Premium

CTK WaveFix 35 - pianka wyciszająca klasy Premium
najwyższej klasy, najskuteczniejsza, miękka pianka dźwiękochłonna z powolnym rozprężaniem do wyciszania kabiny pojazdu - gr. 15/35mm, 1szt. 50x100cm, 0.5m2
Opinie: ocena ocena ocena ocena ocena 0.0/10 pkt. (0)
Cena: 130,00 zł / szt.
Stara cena: 160,00 zł
Dostępność: JEST - wysyłka do 24 godzin
Stan magazynu:
Bardzo dużo
Producent / Marka: CTK    CTK
Nr katalogowy: 6585
Kupując otrzymasz: 130 pkt.
Koszty wysyłki od: 12,00 zł - gdy przedpłata
18,00 zł - gdy za pobraniem
Opis produktu

 

CTK WaveFix 35
Jeden z najbardziej efektywnych i najskuteczniejszych w działaniu materiałów dźwiękochłonnych z najwyższej klasy Premium, jakie są obecnie dostępne na rynku o podobnej grubości. Istnieje jeszcze tylko kilka produktów o porównywalnych właściwościach, które są oferowane przez znanych producentów po znacznie wyższych cenach. CTK WaveFix 35, to samoprzylepna, bardzo elastyczna, bardzo miękka i delikatna w dotyku mata dźwiękochłonna na bazie specjalistycznego poliuretanu "z pamięcią", zaimpregnowanego preparatem dźwiękochłonnym. Charakteryzuje się bardzo wysoką zdolnością rozpraszania i pochłaniania dźwięku (hałasu) w zakresie średnich i wysokich częstotliwości (szum, świst) oraz dobrymi właściwościami termo-izolacyjnymi. Dźwiękochłonny impregnat dodatkowo poprawia właściwości akustyczne, chroni przed wchłanianiem wilgoci z powietrza, rozwojem drobnoustrojów, pleśni i bakterii oraz zabezpiecza materiał bazowy przed starzeniem. Pianki CTK WaveFix 35 posiadają porowatą strukturę z kombinacją półotwartych i częściowo zamkniętych komórek o dużej gęstości, zróżnicowanych wymiarach i nieregularnych kształtach. Komórki zamknięte dobrze izolują/blokują hałas i ciepło, a komórki otwarte skutecznie pochłaniają dźwięk wewnątrz swej nieregularnej struktury. Dzięki temu, maty piankowe WaveFix 35 działają równocześnie w dwóch różnych obszarach, gdyż posiadają kluczowe właściwości, jakimi charakteryzują się zarówno materiały absorbujące dźwięk, jak i materiały izolujące hałas. Profilowanie typu "fala" dodatkowo zwiększa aktywną powierzchnię dźwiękochłonną, w efekcie czego, absorpcja dźwięku jest znacznie wyższa w porównaniu ze standardowymi materiałami o płaskiej powierzchni. Pianka charakteryzuje się także tak zwanym "efektem pamięci kształtu", czyli posiada właściwość powolnego powrotu do pierwotnej postaci po mocnym ściśnięciu. Rozprężając się powoli z niewielką siłą, dokładniej wypełnia szczeliny i wolną przestrzeń pomiędzy dwoma sąsiadującymi panelami, elementami nadwozia lub tapicerki samochodu, bez ryzyka ich odkształcenia i wypchnięcia z zatrzaskiwanych elementów mocujących. Dzięki bardzo miękkiej i elastycznej strukturze, maty wyciszające CTK WaveFix 35 są bardzo łatwe w montażu na płaskich oraz nieregularnych powierzchniach, nawet o bardzo skomplikowanym kształcie. Przeznaczone są do stosowania wewnątrz kabiny pojazdu, przede wszystkim za plastikowymi panelami, elementami tapicerki, podsufitki, deski rozdzielczej, a także w bagażniku, na powierzchniach nadkoli i błotników, jako bardzo efektywny materiał pochłaniający hałas drogowy. Maty CTK WaveFix 35 zapewniają kilka razy wyższą absorpcję dźwięku niż inne standardowe materiały wyciszające o podobnej grubości. Najbardziej efektywnie działają w szerokim zakresie częstotliwości powyżej 500 Hz, jednak redukcja hałasu rozpoczyna się już od ok. 100 Hz. Oznacza to, że jeżeli celem jest naprawdę skuteczne i wyraźnie odczuwalne wyciszenie wnętrza kabiny samochodu, to ten materiał jest wręcz obowiązkowy w każdej profesjonalnej instalacji wyciszającej. Dzięki bardzo łagodnej sprężystości oraz zdolności spowolnionego dopasowywania się do kształtu szczelin i wolnej przestrzeni pomiędzy dwoma elementami, pianki dźwiękochłonne CTK WaveFix 35 doskonale sprawdzają się również jako materiał redukujący trzaski, skrzypienie oraz rezonanse plastikowych paneli kabiny i tapicerki samochodowej (np. boczki drzwiowe, podsufitka, kokpit, konsola tunelu środkowego, słupki, tapicerka klapy bagażnika, itp.), pełniąc rolę miękkiej, amortyzującej i wyciszającej przekładki, pomiędzy dwoma drgającymi płaszczyznami, np. pomiędzy boczkiem drzwiowym i wewnętrznym poszyciem drzwi. Materiał ten, może być również stosowany do redukcji grzechotania wiązek i złącz elektrycznych, a także do wyciszania urządzeń przemysłowych, maszyn i pomieszczeń oraz do wygłuszania wnętrza kolumn głośnikowych i obudów subwooferów. W przypadku montażu na metalowych elementach nadwozia samochodu (np. dach, boki i nadkola bagażnika), maty piankowe CTK WaveFix 35 należy montować jako ostatnią warstwę akustyczną (drugą lub trzecią) na podłożu, które najpierw zostało wytłumione antyrezonansową matą alu-butylową i ewentualnie dodatkowo odizolowane pianką termo-akustyczną.

 

UWAGA! 
To nie jest standardowa gąbka akustyczna lub techniczna o niewielkiej gęstości i niskiej skuteczności.

 

 

PODSTAWOWE PARAMETRY:

  • grubość:  fala 15/35 mm  (najniższy/najwyższy punkt) 
  • jeden z najbardziej efektywnych materiałów dźwiękochłonnych klasy Premium, spośród dostępnych na rynku o podobnej grubości
  • samoprzylepna, bardzo elastyczna i bardzo miękka mata piankowa o bardzo wysokiej zdolności pochłaniania dźwięku w paśmie średnich i wysokich częstotliwości, dzięki strukturze z półotwartymi i częściowo zamkniętymi komórkami, redukuje hałas również w niższym zakresie pasma akustycznego (zaczyna działać już od ok. 100 Hz), może także spełniać rolę izolacji termicznej w suchych miejscach wnętrza kabiny (np. za podsufitką dachu) 
  • materiał bazowy:  specjalistyczny poliuretan "z pamięcią" zaimpregnowany innowacyjnym preparatem dźwiękochłonnym, porowata gąbczasta struktura z kombinacją półotwartych i częściowo zamkniętych komórek o dużej gęstości, zróżnicowanym rozmiarze i kształcie 
  • profilowanie typu "fala" zwiększa aktywną powierzchnię dźwiękochłonną, dzięki czemu absorpcja dźwięku jest znacznie wyższa w porównaniu ze standardowymi materiałami o płaskiej powierzchni  
  • materiał charakteryzuje się tzw. "efektem pamięci kształtu", czyli właściwością spowolnionego powrotu do pierwotnej postaci po mocnym ściśnięciu - rozprężając się powoli z niewielką siłą, dokładniej wypełnia szczeliny i wolną przestrzeń pomiędzy dwoma sąsiadującymi elementami nadwozia lub tapicerki 
  • najbardziej efektywna redukcja hałasu w paśmie częstotliwości powyżej 500 Hz
  • poziom absorpcji dźwięku:  do 90% 
  • wymiary arkusza:  500x1000 mm
  • powierzchnia arkusza:  0,50 m2
  • waga arkusza:  0,675 kg  (1,35 kg/m2) 
  • ilość arkuszy w opakowaniu zbiorczym:  4 szt. / 2,00 m2  
  • zalecana temperatura montażu:  +10ºC do +30ºC
  • zakres temperatury stosowania i eksploatacji:  -40ºC do +100ºC
  • produkt nietoksyczny, bezwonny, odporny na wilgoć z powietrza i promieniowanie UV, nie rozkłada się pod wpływem warunków atmosferycznych przez kilkanaście lat 
  • mata piankowa może być stosowana w motoryzacji oraz w pomieszczeniach zamkniętych, w miejscach nie narażonych na bezpośrednie działanie wody
  • wyprodukowano przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami zarządzania jakością ISO 9001:2008, SIC.02.040.1344     
  • zastosowanie w samochodzie:  w suchych miejscach za lub pomiędzy panelami i elementami tapicerki wewnątrz kabiny - np. tył boczków drzwiowych, osłony słupków A/B/C, dach za podsufitką, deska rozdzielcza, konsola tunelu środkowego, ściana grodziowa silnika od strony kabiny, tylne wewnętrzne nadkola, boczki bagażnika i obszar tylnych błotników, itp. - w przypadku wyciszania metalowych elementów nadwozia, należy montować jako ostatnią warstwę akustyczną (drugą lub trzecią) na podłożu, które najpierw zostało wytłumione antywibracyjną matą alu-butylową i dodatkowo odizolowane pianką termo-akustyczną 
  • cena za 1 arkusz o wymiarach 50x100cm  (0,50 m2)

 

 

JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi:

  • wysoko efektywne materiały antywibracyjne tłumiące drgania i rezonanse elementów nadwozia oraz dodatkowo izolujące wnętrze od zewnętrznego hałasu - wysokiej jakości maty na bazie butylu, aluminium i polimerów o możliwie najwyższej wartości współczynnika MLF (np. maty tłumiące CTK Premium, CTK Standard),
  • piankowe izolacje-bariery dźwiękowe o strukturze zamkniętych komórek, blokujące przedostawanie się hałasu drogowego do wnętrza kabiny oraz dodatkowo termicznie izolujące wnętrze przed nadmiernym nagrzewaniem i szybkim wychładzaniem (np. pianki kauczukowe CTK Elastic, pianki polietylenowe CTK TempoFix), 
  • miękkie, porowate materiały pochłaniające dźwięk o strukturze otwartych i częściowo zamkniętych komórek, które oprócz właściwości dźwiękochłonnych, jednocześnie pełnią też rolę przekładek amortyzujących i tłumiących rezonanse plastikowych elementów tapicerki oraz redukują trzeszczenie i skrzypienie tych elementów (np. poliuretanowe pianki dźwiękochłonne CTK SilenceFix, CTK WaveFix, CTK LineFix, maty wyciszające na bazie włókniny CTK CaiMat, efektywne pianki o podwyższonej gęstości CTK SilenceMat). 
Dodatkowe info
Marka produktu: CTK
Waga: 0.70 kg
Podstawowe
Grubość:pow. 30 mm
Stan produktu:nowy
Importer:ESSA Sp.J.
Producent-Dostawca:CTK Ltd., Ukraina
Gwarancja:24 miesiące, importera
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Kontakt ze sklepem
tel: +48178575830
e-mail: sklep@essa24.pl
ESSA
ul. Jana Robaka 7
35-230 Rzeszów

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piatek: 8.00 - 17.00
sobota - niedziela: nieczynne